2014. február 1., szombat

Prológus - Miért akar mindenki pasit szerezni nekem?

Sziasztok!
Ez a nap több szempontból is fontos nekem és szeretném veletek is
megosztani az okait. Először is, ma jelent meg a MM videoklipje, ami
eszméletlen jó lett. A fiúk mindig kitesznek magukért, sosem okoznak nekünk
csalódást, csakis örömöt. A második oka pedig az, hogy ma lesz Harrynek a 
születésnapja. Nekem Ő a kedvencem közülük, de mindegyikőjüket szeretem.
Szeretnék neki itt is BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT KÍVÁNNI! Remélem
ez az éve is boldog lesz és végre megtalálja az igazit, még ha sokan nem is
örülnének neki, én örülnék. Nekem nem az a fontos, hogy kivel van,
hanem, hogy boldognak lássam Őt, ha Ő boldog, akkor én is az vagyok!
A harmadik ok, pedig ma kezdem az új blogom. Ami elégé furcsa lesz, de
remélem azért majd tetszeni fog nektek és ígérem, hogy izgalmas lesz.
Szerintem sokatoknak fel fog majd tűnni egy filmből az ötlet és tudni 
fogjátok ezért a végét, de előre szólok, hogy nem ott lesz vége, ahol a filmnek.
Szeretném még tovább vinni is, de ezt majd meglátjátok! 
Nézzetek be a szereplőkhöz is, ha kíváncsiak vagytok néhány dologra a két
főszereplőről és ha szeretnétek megismerkedni a mellékszereplőkkel is.
Remélem tetszeni fog nektek és sokszor visszanéztek majd!
Jó olvasást!
Ölellek Titeket!

-------------------------------------------------------------------------------



  Sosem szerettem úgy öltözködni, ahogy a munkám megkívánja. Tudom, hogy egy híres rendezőnek annak méltóan kellene, de én nem szeretek senkinek se megfelelni. A magam feje után megyek és azt teszem, ami nekem jó, nem ami másoknak megfelel.
  Az irodámban ülök a papírjaim közzé temetve, azt sem tudom melyiket nézzem először vagy esetleg mi lenne a megoldás rájuk. Nem tudom elképzelni, hogy a párok miért nem tudnak megegyezni a szalvéta színében, hogy miért mindig engem raknak oda dönteni. Bár ehhez már kezdek hozzászokni hiszen lassan már egy éve foglalkozom ezzel és azt kell, hogy mondjam nagyon jól megy. Egy éve még senki se ismerte a nevem mostanra pedig már a fél világ tudja, hogy ki is vagyok én.
  - Am - nyit be a szobába Katy - a Smith párnak gondja akadt a virágokkal - sóhajtja.
  - De hát tegnap már döntöttek - emelem fel a fejem a papírok közül - vagy tévedek?
  - Dönteni döntöttek, csak azóta már változott a döntésük - csukja be az ajtót és ül le a kanapéra.
  - Értem - állok fel. - Akkor megyek és megnézem őket.
  - Várj - szól utánam. - Gyere ülj le egy picit. - paskolja meg maga mellett a helyet.
  Odasétálok, majd leülök mellé. Ismerem Katyt tudom, hogy most valami érdekes kérdéssel fog felém fordulni vagy csak valamire kíváncsi. Az egy évnyi közös munkánk után elég jóba lettünk és sok mindent megbeszélünk egymással.
  - Igen? - kérdeztem rá, miután leültem.
  - Aggódom miattad. - jaj ne már. Most megint azzal fog jönni amire gondolok?! - Annyi párt teszel boldoggá, de te magad nem vagy az - felnevetek.
  - Katy - mosolygok rá - én igenis boldog vagyok. Miért hiszed azt, hogy nem vagyok az?
  - Am, mikor volt utoljára barátod?
  - Ez most, hogy jön ide?
  - Úgy, hogy kell neked egy pasi - fordítja komolyra a témát. - Tudom, hogy tökéletes az életed és nincs rá időd meg bla bla bla, de szerezned kell egyet.
  - Most pont úgy beszélsz, mintha az anyám lennél.
  - Csak jót akarok neked - mosolyog.
  - De én boldog vagy és megvagyok a bulizással és az ottani táncokkal, nem kell pasi. - állok fel. - Ők csak megnehezítenék az életemet.
  Nem vártam meg a válaszát, mert tudom, hogy mi lett volna. Igaza van néha tényleg hiányzik egy pasi az életemből, de utána rájövök, hogy nekem nem kell, hiszen nem lenne rá időm és tudom, hogy milyen nehéz velük, hiszen nap, mint nap dolgozom velük. Boldogok látom  rajtuk, de amikor közös megegyezésre kell jutniuk, akkor néha már kialakulnak kisebb veszekedések...
  Az ajtóban találkozok a Smith jegyesekkel. Összekulcsolt ujjak, boldog mosoly, ami minden bizonnyal tökéletes házassághoz fog vezetni. Igazából az eddigi párjaim közül velük volt a legkevesebb gond, ami nálam nagy plusz pont.
  - Jó napot! - lépek eléjük.
  - Üdvözlöm Miss.Williams - ráz velem kezet Jade. - Akadt egy kis gondunk - kezd bele.
  - Igen hallottam róla, miben segíthetek?
  - A virágokról lenne szó, nem tudunk dönteni a színében - sóhajtja. - Én pirosat szeretnék, a férjem - mutat a mellette álló Jamesre - pedig fehér rózsát. Ön szerint melyik a jobb választás?
  - Én úgy gondolom, hogyha ezt a két színt összekeverjük akkor egy halvány rózsaszín szín jönne ki, ami csodásan passzolna a dekorációhoz.
  Velük nagyon hamar meg lehet állapodni, lehet, hogy gondterhelteknek tűnnek, de ki nem lenne az ha az élete legfontosabb napjáról lenne szó? Mindenki azt akarja, hogy tökéletesen sikerüljön az esküvője, hogy ne legyen benne semmi hiba és én szeretettel segítek nekik ezt elérni. Szeretem, ha az emberek boldogak, szeretem őket szerelmeseknek látni.
  Az irodába érve még mindig ott találom Katyt. Nem értem, hogy miért mindenkinek az a legfőbb célja, hogy nekem pasit szerezzen? A szüleim is folyton azzal nyaggatnak, hogy mikor lesz már egy normális barátom vagy mikor megyek már férjhez, de erre sosem tudok egy rendes választ adni. De persze nem elég nekem Katy és a szüleim még a legjobb barátnőm is folyton ezzel jön, aki mellesleg a lakótársam is, szóval sokkal többet kell tőle hallgassam, mint bárki mástól. Ashlee nagyon hamar szokott szerelembe esni, de egy éve már megtalálta az igaziját és azóta azon van, hogy nekem is megtalálja. Vak randikat szervez a hátam mögött, amire hiába mondok nemet, mindig eléri, hogy elmenjek. Vannak amik egészen jól alakultak, de voltak olyanok is amik szörnyűek voltak. Ash valahogy sosem találja el az én ízlésemet és valljuk be még én magam sem találkoztam számomra megfelelő pasival...
  - Miért nem akarsz magadnak egy pasit? - teszi fel újból ezt a kérdést.
  - Katy nem várnak rád?
  - Nem szabad vagyok és ne is próbálj meg kitérni a válaszod alól.
  - Nincs szükségem pasi - sóhajtom, - Olyan nagydolog ezt felfogni?
  - Igen az - áll fel és lép mellém. - Gyönyörű vagy egy csomóan szeretnék ha a barátnőjük lennél, de te mindig nemet mondasz nekik, amit nem tudok felfogni, hogy miért teszed... talán macskákkal szeretnél megöregedni? - gondolkozik el, amin nekem nevetnem kell. Sosem gondoltam még erre, én is a macskák ez egy jó vicc...
  - Nem akarok macskákkal megöregedni - próbálom visszatartani a kitörő nevetésem - csak amíg nem találom meg a számomra tökéletes pasit, addig nem akarok szenvedni vagy csalódni senkiben sem.
  - Kicsi Am, a világon nincs tökéletes pasi.
  - Nem is úgy értettem a tökéletes pasit, én magam is tudom, hogy nincs. Én csak szeretnék egy olyanra várni aki tudja, hogy mikor mit szeretnék, aki törődik velem.
  - Túl sok romantikus filmet nézel kedvesem, ilyen pasik nincsenek.
  - Szerintem vannak - vágom rá - és ha türelmesen vársz rájuk, akkor meg is találod majd őket.

  Hazaérve csak azon tudtam gondolkozni, amit Katy mondott. Nem tudom, hogy miért maradt meg ennyire bennem, de lehetséges, hogy igaza van? Lehet, hogy igaza van, addig fogok várni az igazira míg végül már túl öreg leszek a szerelemhez? Bár ahhoz sosincs késő, de akkor is így belegondolva 22 vagyok és ég nem igazán volt hosszabb kapcsolatom egy hónapnál, ami elég szomorú. De egyben biztos vagyok, hogy nem fogok egyedül megöregedni a macskáimmal, ez az egy tuti biztos.
  Egy gyors zuhanyzás után, kényelmes otthoni ruhákba öltözve ledőlök a kanapéra és bekapcsolom a tévét, hogy találjak valami érdekeset benne, de persze most is csak csöpögős filmekkel vagy sorozatokkal van tele, amit én már unok így zene posztra kapcsolom, majd hangosra veszem és kimegyek a konyhába valami rágcsáért.
  Mivel még van egy fél órám amíg Ash hazaér úgy gondoltam, hogy rendelek egy pizzát, így legalább nem kell azt hallgassam, hogy egész nap itthon vagyok - ami nem is igaz - és nem csinálok kaját. Én esküszöm, hogy csinálnék, de abból semmi jó nem sülne ki, csak a konyha gyulladna ki. Épphogy leteszem az asztalra a telefonom és máris rezegni kezd.
  "Szia, tudom, hogy már este van csak szólni akartam, hogy holnap reggel találkozol a Styles párral, ne késs el. xxKatty"

4 megjegyzés: