2014. június 7., szombat

8.rész - Egy újabb esküvő.

Sziasztok!
Sajnálom a késést, de most újra itt vagyok és az is lehet, hogy már 
hetente lesznek a részek nem kéthetente mivel itt a suli vége és lesz időm 
írni. Remélem örültök neki és ez a rész is tetszeni fog. Sok minden lesz még itt.
Remélem nem utáltok, mivel Niall főszerepben van ebben a történetben.
Köszönöm a bíztatást és az olvasókat is!
Jó olvasást!
Ölellek Titeket!

------------------------------------------------


  Egyre nehezebb viselem el azokat a napokat, amikor vele kell dolgoznom. Igen egyedül jön, mivel Mia valamilyen úton van és Harry-t bízta meg azzal, hogy segítsen nekem néhány dolog elrendezésében, mivel ő pontosan tudja, hogy mi tetszik neki. Ebben semmi kétségem sincs, de arra senki sem gondol, hogy nekem ez milyen nehéz? Bár senkinek sem mondtam el, hogy vonzódom hozzá, de nem tudom, hogy meddig tudom ezt még titkolni, de szerencsére, ma este már végre eltölthetek pár órát az igazi barátommal is. Igen jól hallottátok, pasit szereztem magamnak. Gondolom mindenki kíváncsi, hogy ki lehet ő, hát ha ismertek akkor pontosan tudjátok, hogy kiről beszélek. Niall. 
  Igen az én barátom, Niall Horan, a One Direction egyik énekese, akivel Harry-nek és Louis-nak köszönhetően találkoztam. Lehetséges, hogy vonzódom Harry-hez, ezt nem tudom tagadni, de azt sem, hogy Niall sem közömbös nekem. Boldog vagyok vele, mindig tudja, hogy mihez lenne kedvem. Talán ez azért van így, mivel sokban hasonlítunk egymásra. Egy hétig bírtam azt, hogy folyamatosan visszautasítom a próbálkozásait. Igazából megmondtam neki még az elején, hogy először ismerjük meg egymást és utána még meglátjuk, hogy mi lesz kettőnkkel, de én magam is tudtam belül, hogy ennek semmi értelme, hiszen tökéletesen illünk egymáshoz, így egyáltalán nem lepődök meg, hogy az egyik bulin, amire Niall hívott meg, közelebb került egymáshoz. Boldog vagyok vele. Örülök, hogy mellettem van és segít mikor szükségem van rá. Legszívesebben  minden szabadidőmet vele tölteném, de sajnos ez nem lehet, mivel ő is nagyon elfoglalt, hiszen lehet, hogy már nem alakítanak egy bandát, de még mindig sok fellépést és interjút fogadnak el, néha pedig új számokkal is meglepik a rajongóikat, aminek én nagyon örülök és persze nem csak azért mert én hamarabb hallom őket, hanem mert jó őket együtt látni, miközben dolgoznak.
  A mai napon is egy esküvőre vagyok meghívva, amit én szerveztem. Mivel ez a megbízásom ma véget ér, már csak Harry és Mia esküvőjével kell majd foglalkoznom, utána pedig szép lassan a többiekével is, hiszen mindőjük velem akarja megszervezteti az esküvőjét. Ennek örülök, hiszen nagyon szívesen vállalom el őket, de be kell vallanom, hogy nem lesz könnyű, hiszen pár lány ízlésével nagyon nem értek egyet, de bízom benne, hogy megegyezünk majd, ha eljön az ideje. 
  - Am, ha azt mondod, hogy még mindig ágyban vagy, esküszöm neked, hogy hozom a vízzel töltött vedret és leöntelek. - kiabálja Ash valahonnan.
  Igen ezt talán el is felejtettem említeni, amióta megtudta, hogy Niall-el együtt vagyunk folyamatosan pattog, legfőbbképpen, ha együtt mutatkozunk, mivel azt akarja, hogy időben kész legyek és természetesen semmi se tudjanak belekötni. Szombat van, reggel hét óra és én már egy fél órája fent vagyok, de még mindig nem másztam ki az ágyból, túl fáradt vagyok hozzá, ami valószínűleg annak köszönhető, hogy Niall elég későn ment el tegnap este. Senki se értse félre semmi sem történt még közöttünk, csak beszélgettünk és jól éreztük magunkat. Ash is későn jött haza, de már egy órája sürög forog a házban, mintha neki lenne ma meghívása egy esküvőre, amit ő szervezett.
  Szerencsére épp időben ugrottam ki az ágyból és léptem a fürdőszobába, mielőtt még kinyílt volna az ajtóm. Mert Ash-t ismerve, biztos vagyok benne, hogy nem viccelt azzal a vödörrel.
  - Most szerencséd van. - mondja durcásan. - De ha legközelebb elkaplak, hogy még nem vagy fent hétkor egy ilyen fontos napon esküszöm, hogy nem viccelek azzal a vödörrel.
  - Tudom. - nevetem el magam. - Fél óra és reggelizhetünk.
  - Huszonkilenc és 45 másodperc. - számolom vigyorog.
  Fáradtan dobom le magamról a ruháimat, majd állok be a zuhanyzó alá. Lassan zuhanyzok, mivel itt lesz egy kis időm csak, ameddig senki sem kezd el folyamatosan kérdéseket feltenni nekem. Itt természetesen Ash-re gondolok. Húsz perc elteltével, már törölközőben állok a tükör előtt. A hajam vizesen omlik a meztelen vállamra, mivel úgy döntöttem, hogy nem szárítom meg, hiszen fél órán belül úgyis megszárad ebben a hőségben.
  - Egy kicsit sem izgulsz a mai nap miatt? - esik nekem a barátnőm, amint leültem a pulthoz.
  - Ash, nem ez az első esküvő amire elmegyek. Miért izgulnék? - kérdem sóhajtva.
  - Lehet, de most mész először pisval eskűvöre. - vigyorog.
  - Kérlek ejthetnénk, ezt a témát, még túl korán van ehhez. - motyogom. - Tudom, hogy izgatott vagy meg minden és fura, hogy mostanság fiú látsz, de néha kezdem azt érezni, hogy te meg anya sokkal jobban fel vagytok dobva a témától mint én magam...
  - Csak büszkék vagyunk rád. - néz a szemembe. - De rendben, nem hozom fel most, de ne örülj ennyire, mert a ruhád kiválasztásában segíteni fogok neked, abban biztos lehet.
  - Már megvan. - vágom rá. - Valaki már segített dönteni, tegnap este. - vigyorgok. Ash ála a földet súrolta.
  - Te engedted, hogy segítsen neked? - kérdezi nagyra nyílt szemekkel, mire én bólintok. - De nekem sosem engeded...
  - Ő nem erőltette, én pedig csak kikértem a véleményét két ruha közül ő pedig döntött. - vontam meg a vállam.
  - De legalább megnézhetem? - könyörög.
  - Volt már, hogy nem engedtem? - kérdem, mire ő felvonja a szemöldökét. - Inkább ne is válaszolj rá. 
  Egy gyors reggelizés után, Ash már alig bírt magával, hogy megnézhesse a ruhám, amit kiválasztottam magamnak. Szinte biztos vagyok benne, hogy nagyon megfogom vele lepni, hiszen én nem igazán hordok ilyen fajta ruhákat, bulizni igen, de nem esküvőkre. Kíváncsi leszek majd a reakciójára.
  - E-ezt te választottad? - dadogja. - De hiszen ez, ez meseszép és egyáltalán nem a te stílusod. - szögezi le amint megnézte. - Hová tűnt az a lány, aki az eskűvökre laza, feltűnésmentes ruhákat vesz fel? - vonja fel a szemöldökét.
   - Egyszer mindent el kell kezdeni, nemde? - nevetek fel. - Különben is ez, csak egy egyszerű ruha. - vonom meg a vállam.
  - Aha, egyszerű. - vágja rá. - Csak a menyasszony helyet, mindenki téged fog nézni. - néz a szemembe.
  - Ha látnád az ő ruháját, biztosan nem ezt mondanád. - vigyorgok. - De örülök, hogy végre sikerült meglepnem téged a választásommal. 
  Büszke vagyok magamra, hogy sikerül meglepnem őt. A ruhámba semmi különleges sincs, vagyis szerintem. Pánt nélküli, combközépig érő, testhez simuló egyszerű fekete ruha, de van még valami, ami feldobja. A szoknyájára szürke, bő csipkés anyag van, ami egészen a földi ér. Igazából még egyszer sem volt rajtam, azt sem tudom, hogy mikor vettem egyáltalán meg, de itt az ideje, hogy magamra kapjam.
  - Milyen cipőt veszel fel hozzá? - kérdezi Ash.
  - Fekete, csillogósat. - válaszolom neki. - Jaj ne légy már ennyire meglepődve. - nevetek.
  - Oké, akkor én most szépen kimegyek és megvárom, hogy elkészülj mert már alig bírok magammal, hogy lássalak ebben a ruhában. - csillognak a szemei.
  - Talán addig hívd fel Niall és kérdezd meg tőle. - nevetek.
  - Lehet megteszem. - lép ki a szobámból.
  Mivel már csak a hajamon kellett egy kicsit igazítanom és a sminkem megcsinálnom, így sokkal hamarabb kész leszek mint terveztem, legalább lesz még időm mindet átnézni a kezdetek előtt. Leültem a tükröm elé és összekötöttem a hajam, hogy ne zavarjon, miközben sminkelek. A szemem füstösre csináltam meg és kicsit csillogóvá, hogy passzoljon majd a cipőmhöz. A számra csak halvány rózsaszín szájfényt kentem és már kész is voltam. Már csak a hajam volt hátra, amivel nem foglalkoztam sokat. Megfésültem, majd laza hullámokat helyeztem bele. Szerencsére a ruhámat nem kell áthúznom a fejemen, hanem csak bele kell bújnom, mivel akkor most nagy szarban lennék, hiszen mindent kezdhetnék előröl, amivel már végeztem. 
  A tükörbe nézve, kicsit meglepődtem, hiszen én így még tényleg nem mentem eskűvöre, de egyszer mindent el kell kezdeni, nem igaz? A ruha tökéletesen illett rám, minden pontom kiemelve, amit ki kellett emelnie. Szerencsékre, ma nem jósolnak olyan meleget, mint a legtöbb napon... A lábam belebújtattam a magassarkumba, majd felhelyeztem egy ezüst karkötőt és már kész is voltam. 
  - Na mit szólsz hozzám? - szólaltam meg mikor beértem a nappaliba, ahol Ash már türelmetlenül várt rám.
  - Hűű, Am. - nyögte ki pár perc elteltével. - Gyönyörű vagy, ugye Niall? - kíváncsian kaptam a fejem a fotelben ülő Niall-re, mikor érkezett meg? 
  - Teljesen igazad van. - néz alaposan végig rajtam. - Gyönyörű vagy. - áll fel, majd indul el felém.
  - Köszönöm. - motyogom, kis pír megjelenésével az arcomon. Niall megáll előttem, majd lehajol és megcsókol.
  - Szia. - suttogja.
  - Szia. - motyogom. - Nem tudtam, hogy átjössz. - suttogom.
  - Ash felhívott. - nevet fel halkan. - De nem azért jöttem át, hanem azért mért látni akartalak. - dönti enyémnek a homlokát. - Te leszel a legszebb azon az esküvőn.
  - Csak, mert te mellettem leszel. - suttogom.
  - Had készítsek rólatok egy képet. - áll fel Ash, mire mi szétvallunk és bólintunk.
  A kép után mindketten elbúcsúzunk tőle, majd elindulunk a szertartás helyére. Nem kicsit lepett meg Niall, hiszen úgy volt, hogy csak később jön, mivel nekem hamarabb ott kell lenni, mint a vendégeknek, de egy csepet sem bánom, hiszen örülök neki.
  Hamar megérkeztünk, én pedig elnézést kértem Niall-tól és mentem intézni a dolgaimat. Nem tudom, hogy mennyire volt jó döntés ilyen cipőbe jönni, de valahogy csak kifogom bírni. Szerintem még időm sem lesz a fájdalomra gondolni, amíg itt vagyunk.
  Szerencsére mindent rendben találtam, így két óra elteltével, amikor már a vendégek is érkeztek megfele, visszamehettem Niall-hez, aki már nem magában állt, hanem egy igazán ismerős párral. A francba!

2 megjegyzés:

  1. Ohhhh drágám :)) ez nagyon jo :)) imadom varom a kovetkezo részt :)) xxx

    VálaszTörlés
  2. Az előző részekben nem Mia volt a lány neve, hanem Nina! De attól még imádom a részt!

    VálaszTörlés